Regulamin

Ogólne warunki handlowe sklepu ŚwiatKonopi.pl                   

1. Składając zamówienie w sklepie ŚwiatKonopi.pl OŚWIADCZASZ, ŻE JESTEŚ OSOBĄ PEŁNOLETNIĄ !

2. Składając zamówienie oświadczasz, że zapoznałeś się z Regulaminem sklepu, jest on dla Ciebie zrozumiały i w pełni go akceptujesz. 

3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystanie nasion.

4. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży nasion klientom wobec których występuje podejrzenie, ze zakupione nasiona mogą być wykorzystane niezgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.

5. Klient przyjmuje do wiadomości, iż, wszelkie opisy oraz materiały marketingowe widniejące na stronie sklepu, w katalogu oraz na opakowaniach sprzedawanych nasion mają tylko i wyłącznie charakter edukacyjny i nie służą jako zachęta do działań niezgodnych z prawem! Wyłącznym właścicielami praw do opisów oraz zdjęć sprzedawanych przez nas towarów posiadają producenci tych produktów.

6. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT.

7. Wszystkie sprzedawane nasiona są oryginalne i fabrycznie zapakowane.

8. NIE UDZIELAMY ODPOWIEDZI NA PYTANIA DOTYCZĄCE UPRAWY - W POLSCE JEST TO NIELEGALNE!

LEGALNE NATOMIAST JEST POSIADANIE, SPRZEDAŻ I ZAKUP NASION!

 

Zamówienie

1. Zamówienia ZA POBRANIEM należy potwierdzić telefonicznie, poprzez SMS lub e-mail.

2. Wszelkie wysyłki zagraniczne realizowane są wyłącznie przy płatności przelewem bankowym.

 

Wysyłka

1. Ceny nasion nie zawierają kosztów dostawy

2. Koszt dostawy jest zależny od formy wysyłki wybranej przez klienta i będzie doliczony do ceny zakupionych produktów.

3. Wszystkie produkty wysyłane są wyłącznie w dni robocze, w ciągu 48h od zlecenia w przypadku przesyłek pobraniowych lub w ciągu 24h dni od wpłaty na konto sklepu w przypadku przesyłki z płatnością z góry.

4. W przypadku nieodebrania przesyłki zastrzegamy sobie możliwość obciążenia kupującego kosztami za dodatkowe próby doręczenia lub zwrot przesyłki

 

Zwrot towaru

1. Klient ma prawo zwrócić towar do 7 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, musi w tym terminie poinformować sklep o ewentualnym zwrocie.

2. Zwrot zostanie przyjęty TYLKO jeśli produkt będzie odesłany w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem

3. Zwrot będzie dokonany w przeciągu 7 dni przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.

4. W kwotę zwrotu wlicza się koszt zakupu produktu oraz dostawy. Koszt odesłania przesyłki pokrywa Kupujący.

 

Reklamacje

1. Produkty posiadające stwierdzoną wadę fabryczna tj. uszkodzone opakowanie - zostaną wymienione.

2. Każdy produkt, który został uszkodzony w wyniku dostawy zostanie wymieniony.

3. Produkty z domniemaną wada należy odesłać na nasz adres.

4. Sklep ma 10 dni na rozpatrzenie reklamacji.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek, które obciążyłyby go kosztami dostawy.